İLK AKŞAMDAN VARDIM KAVİL YERİNE


İlk akşamdan vardım kavil yerine,
Bekledim de kömür gözlüm gelmedi.
Bilmem gaflet bastı, yattı uyudu,
Bilmem o yâr bize küstü gelmedi.

Benim yârim gide gide donandı,
İkrar verdi, cahil gönlüm inandı.
Ay geldi de orta yeri dolandı,
Seherin yelleri esti, gelmedi.

Unuttu mu ahtı, amanı, n'itti?
Başın alıp gayri diyara gitti.
Benim mecbur olduğumu fark etti,
Zalim garez etti, kaçtı, gelmedi.

Karac'oğlan der ki: Devranım döndü,
Gönlüm yücedeydi, engine indi.
Seherin yelleri, şafağın bendi,
Hani usul boylu sunam gelmedi.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı