KADA NE ETTİN DE GELDİN BAŞIMA


Kada, ne ettin de geldin başıma?
Çok yiğitler çıplak doğar anadan.
Aradım da buldum ben bu belayı,
Müstahaktır bu işlerin Yaradan.

Kara günde doğurmuş beni anam,
Kan ile yoğrulmuş temelim, binam.
Safasız ataşa ben nice yanam?
Ayıkmıyor sefil başım beladan.

Uluların sözlerini tutmadım,
Divane gönlümü hiç terk etmedim.
Gurbetten sılaya çekip gitmedim,
Felek beni alakoydu sıladan.

Karac'oğlan der ki: Vay n'oldu bize?
Yandı ciğerciğim, dert oldu bize.
Ellerin yüzünden çektiğim ceza,
Bir ben miyim şu âlemi dolanan?

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı