KADİR MEVLÂM BUDUR SENDEN DİLEĞİM - 4


Kadir Mevlâm, budur senden dileğim,
Ver bana bir güzel, gönlüm eğleyim.
Ellere vermişsin, nedir günahım?
Ver bana bir güzel, gönlüm eğleyim.

Gerdanı bir karış, bensiz olmasın,
Gayet güzel olsun, densiz olmasın.
Uzun boylu olsun, cansız olmasın,
Ver bana bir güzel, gönlüm eğleyim.

Tavus kuşu gibi göğsü nakışlı,
Güvercin duruşlu, keklik ötüşlü,
Üsküfün aldırmış şahan bakışlı,
Ver bana bir güzel, gönlüm eğleyim.

Karac'oğlan der ki: Kılalım namaz,
Hakk'a eyleyelim daima niyaz.
Altından kırmızı, pamuktan beyaz,
Ver bana bir güzel, gönlüm eğleyim.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı