KÖMÜR GÖZLÜM HASTA OLMUŞ


Kömür gözlüm hasta olmuş,
Bir muskacık yaz, ver bana.
Siyah zülfü ak gerdana,
Tel tel et de diz, ver bana.

Kaşların neden eğmişsin?
Kız sana nazar değmesin.
Ak göğsün çapraz düğmesin,
İznin ile çöz, ver bana.

Elinde durur bohçası,
Alnında siyah peçesi.
Dostum koynun gül bahçesi,
Ziyan etmem, gezdir bana.

Karac'oğlan der ki: Sözler,
Ak gerdanda benli yüzler.
Dost, ettiğin türlü nazlar,
Bugün için azdır bana.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı