MEDET MEDET ÂLEMLERİ YARADAN


Medet, medet âlemleri Yaradan!
Yâri benden, beni senden ayırma.
On sekiz bin âlemleri var eden,
Yâri benden, beni senden ayırma.

Bu güzelle anda ilet tenimi,
O türaba arka eyle kendimi.
Yâr ver de âleme ilet canımı,
Yâri benden, beni senden ayırma.

Bire benim ala gözlü meleğim,
Sığa kolun, kan bulaşır yeleğin.
Gece gündüz budur Mevlâm dileğim,
Yâri benden, beni senden ayırma.

Karac'oğlan der ki: Döndü hezarım,
Dilim söyler, gussalarım yazarım.
Kaldı şu yavruda safi nazarım,
Yâri benden, beni senden ayırma.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı