SABAH SEHERİNDE ÇIKIP SALINMA


Sabah seherinde çıkıp salınma,
Yavru şahan gibi baz kara gözlüm.
Kaşın kalem olmuş, lebin mürekkep,
Ak beyaz üstüne yaz kara gözlüm.

O kiraz dudaklar, nar gibi yüzler,
Kız beni anlıyor sendeki gözler.
Çok olur güzelde noktalı sözler,
Bu zülüf gerdana az kara gözlüm.

Havayı da deli gönül havayı,
Yükseğinden şahan döner yuvayı.
Tomurcuk memeli, bırak edayı,
Göğsün düğmesini çöz kara gözlüm.

Karac'oğlan der ki: Kandıramadım,
Köz koydum kalbine, yandıramadım.
Yolunu yoluma döndüremedim,
Getirme üstüne söz kara gözlüm.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı