SABAHTAN VARDIM DA YOLUNA DURDUM


Sabahtan vardım da, yoluna durdum,
Gül yüzünü yere yıktı da geçti.
"Sen kimin yârisin?" diye de sordum,
Bir cevap vermeden baktı da geçti.

Dilber nerde doğmuş, nerde illeri?
Ermeni mi, yoksa Rum mu dilleri?
Al yanakta açan gonca gülleri,
Bir hoşça gönlüme soktu da geçti.

Karac'oğlan der ki: Örülmüş başı,
Daha on beşine girmemiş yaşı.
Ok imiş kirpiği, yay imiş kaşı,
Atarak sinemi yaktı da geçti.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı