ŞU YALAN DÜNYAYA GELDİM GELELİ - 2


Şu yalan dünyaya geldim geleli,
Daha ne gelecek başıma benim?
Eğer sevdiceğim benim olmazsa,
Bakın şu didemin yaşına benim.

Yüküm kumaştandır, satamaz oldum,
Bir kötüye meyil katamaz oldum.
Kınaman komşular, yatamaz oldum,
Giriyor sevdiğim düşüme benim.

İkrar verdi, ikrarını güderim,
İkrarsız dilberi ya ben n'iderim?
Başım alıp diyar diyar giderim,
Düşerse sevdiğim peşime benim.

Karac'oğlan, yâri gördüm ıraktan,
Gözlerim dolmuştu kan ağlamaktan.
Korkarım sevdiğim zalim felekten,
Bir gün ağı katar aşıma benim.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı