ŞURDA BİR GÜZELE MEYİL EYLEDİM


Şurda bir güzele meyil eyledim,
Eğlenip orada kalasım geldi.
Başına sokunmuş gülü, nergisi,
El sunup ucundan alasım geldi.

Kız, niçin söyledin bana bu sözü?
Yüreğime koydun ateşi, közü.
Öpülür yanağı, çekilir nazı,
Yüzünü yüzüme süresim geldi.

Benim dostumun da karadır kaşı,
Arasan bulunmaz menendi, eşi.
Yaylanın karından ak beyaz döşü,
Yıkılıp üstüne ölesim geldi.

Karac'oğlan der ki: N'ettim, n'eyledim?
Ulu çaylar gibi coştum, ağladım.
Vefasız dilbere meyil bağladım,
Iradı yollarım, göresim geldi.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı