YÜCESİNDE NAMLI NAMLI KARIN VAR


Yücesinde namlı namlı karın var,
Seni yaylayacak zamanım dağlar!
Başından aşmaya yoktur takatim,
Kalmadı dizimde dermanım dağlar!

Yağar yağmur, mor sümbüller bitirir,
Yel estikçe kokuların getirir.
Sarı çiçek sarvan kurmuş, oturur,
Karışmış güllere çimenin dağlar!

Sarı çiçek sallanıyor naz ile,
Dem sürerdim on beşinde kız ile,
Şimdi öksüz kaldım kırık saz ile,
Ah ettikçe tüter dumanım dağlar.

Yaz gelir, illerin çözülür, konar,
Güzeller suyundan içip de kanar.
Küpeler kulakta mum gibi yanar,
Gördükçe artıyor imanım dağlar.

Karac'oğlan der ki: Çöktüm, oturdum,
Bağ, bahçe diktim de meyve yetirdim.
Alnı top perçemli yavru yitirdim,
Bir köşende kaldı gümanım dağlar.

Karacaoğlan

1 yorum:

aziz ogun dedi ki...

Keşke dağlarında ve yıllarında yaşasaydım
yada anlattığı aşkları yaşasaydım, Karacaoğlan in.

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı