YÜRÜ BİRE GÜNDÜZLÜ'NÜN OVASI!


Yürü bire Gündüzlü'nün Ovası!
Hani seni seyran eden melekler?
Görem dedim gül yüzlümün yüzünü,
Göremezsem bu dert beni helekler.

Kapısında kara kullar olduğum,
Ateşinde sararıp da solduğum,
Gam yemezdim ben bu dertten öldüğüm,
Dolansa boynuma akça bilekler.

Suya gider, çenberine bürünür,
Yel estikçe top zülüfler bölünür,
Geriden baktıkça Suna'm görünür,
Siyah zülfü mah yüzünde kalaklar.

Senden gayri yâr sevmedim vallaha,
Getir el basayım Kitabullah'a.
Gece gündüz yalvarırım Allah'a,
Hak yanında kabul olsun dilekler.

Karac'oğlan der ki: Bilmedim n'oldum?
Aşka düşeli de sarardım soldum.
Yaylayı, gölleri gezdim, yoruldum,
Issız kalmış av ettiğim salaklar.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı