KATAR KATAR OLMUŞ GELEN TURNALAR


Katar katar olmuş gelen turnalar,
Şu halıma, şu gönlüme bak benim.
Şahan pençe vurdu, tüyüm ağarttı,
Kanadıma bir ok vurdu berk benim.

Gökyüzünde turnam bölüktür, bölük,
Ayrılık elinden ciğerim delik.
Önü muhabbet de, sonu ayrılık,
Depreştirmen, eski yaram çok benim.

Gittim gurbet ile, geri gelinmez,
Kim ölüp de, kim kaldığı bilinmez.
Ölsem gurbet ilde, gözüm yumulmaz,
Anam, atam, bir ağlarım yok benim.

Karac'oğlan der ki: Bre erenler,
Gidiyorum, mamur olsun örenler.
Kavim, kardaş, konuştuğum yarenler,
Sevindirip çıracığım yak benim.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı