SABAHTAN UĞRADIM BEN BİR GÜZELE - 2


Sabahtan uğradım ben bir güzele,
Dedim güzel uykuların kaçtı mı?
Hayli zaman ilinizden gideli,
Senin gönlün başkasına düştü mü?

Oturmuş hocalar, ismini yazar,
Söylemen ak yâre değmesin nazar.
Giyinmiş, kuşanmış sallanır, gezer,
Nazlı dostum badelerden içti mi?

Kaşların benziyor eğri kaleme,
El kavşıram, divan duram selâma.
Bilmem ay mı doğdu, gün mü âleme?
Yoksa yârim düğmelerin çözdü mü?

Karac'oğlan der ki: Yol büke büke,
Yönümü dönem de çağıram Hakk'a.
Dilberin elinden gül koka koka,
Nazlı yârim yaylasına göçtü mü?

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı