YAZ GELİP DE BEŞ AYLARI DOĞUNCA - 8


Yaz gelip de beş ayları doğunca,
Selleri gördüm de bulandım bugün.
Lâlesi yetmiş de, sümbülü taze,
Gülleri gördüm de bulandım bugün.

İli göçmüş, ıssız kalmış yurtları,
Söyleyelim başa gelen hâlleri.
Kolu tor şahanlı yağız atları,
Elleri gördüm de bulandım bugün.

Kocaman ardıçlı, soğuk pınarlı,
Konup göçtükleri yayla baharlı.
Elleri mızraklı, kolu sıvalı,
Erleri gördüm de bulandım bugün.

Karac'oğlan der ki: Sırma sayalı,
Hiç aklımdan çıkmaz yârin hayali.
Başları ardıçlı, yalçın kayalı,
Dağları gördüm de bulandım bugün.

Karacaoğlan

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel muhteşem degil

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı